2009/10/24

Windows 7 Ultimate

Jak jsem řekl tak jsem učinil. ASAP jsem koupil Windows 7 Ultimate. Nyní je již mám nainstalované 64 bitovou verzi (32 bitová verze je spíše z nostalgie pro staré procesory nepodporující 64 bitové instrukce a nemá prakticky význam ji instalovat). Základní funkce systému jsou mnohem rychlejší než u windows XP a 8 GB DDR3 RAM taktovaných na 1600MHz také potěší (32 bitové systémy - klasická XP mohli využívat maximálně 3,6 GB RAM). Nový panel je také mnohem praktičtější pokud máte spuštěno mnoho aplikací.
Systém je stabilní ještě jsem nemusel resetovat kvůli pádu aplikace. To platí i pro zásek her, kdy v XPéčkách totálně zamrzala grafická nebo zvuková karta. Takový pád, ale zatím nastal pouze u Sacred 2 - celou sérií už od jedničky se táhnou bugy většího nebo menšího rázu. Naneštěstí aplikace nepadají tak často jako na XP.
Windows 7 se také rychleji startují a vypínají.

Pokud máte Windows 7 (nebo visty) doporučuji stáhnout super utilitku pro desktop Switcher. Je to prográmek pro přepínání oken, kdy se zobrazí zmenšený náhled všech otevřených oken. V náhledu můžete i vyhledávat okna podle názvu a vidíte co v nich běží včetně videa, apod. Doporučuji si nastavit aktivaci myší při najetí na roh obrazovky.

Žádné komentáře: